2010. augusztus 14., szombat

Mindent erről.

Egyedüli akarok lenni. Úgy akarom, ahogy még senki más. Jobb akarok lenni mindenkinél. Mindent akarok!
Meg akarok írni mindent! Egy mosolyt, egy mozdulatot, kis dolgokat akarok nagyban megírni! Egy kedves szót, vagy a pillanat tisztaságát...
Bizonyítani akarok. Meg akarom mutatni a világnak, hogy igenis, értek valamihez! Elismerést akarok. Álmélkodást. Nyomot akarok hagyni az emberekben, meg akarom változtatni az életüket! A legjobb akarok lenni... és ebből nem engedek.
Élményeket akarok. Ihletet. Embereket akarok, hogy megírhassam őket! Intenzíven élek meg mindent, jelentéktelennek tűnő dolgok lehetnek nekem világrengető események. Meg akarom írni magamat, meg akarlak írni téged, meg akarom írni, hogy milyen a világ, meg akarom írni, ami sokat jelent nekem.
Ugyan, "Ha nem tudsz mást, mint eldalolni. Saját fájdalmad s örömed;. Nincs rád szüksége a világnak,. S azért a szent fát félretedd." én nem az én fájdalmamat és örömömet írom meg, én a tieddel teszek így! Azt akarom, hogy meglásd magad bennem, hogy az írásaim Rólad szóljanak, hogy mindenki megtalálja magát benne!
Érted már? Mindent akarok. Semmit sem akarok.
Írni akarok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése