2010. augusztus 9., hétfő

I used to be lovestruck,now I'm just fucked up

Ú, de hülye egy ember vagy te. : D kajak nem veszi le. Jó, hát mindegy is akkor. :'D Valahogy mindig rábaszok az ilyenekre : D

És Bonnie, nem is söpröm szőnyeg alá a problémákat! Csak ezt nem kezelem annak, mert én mindig mondtam neked, hogy Jake egy idióta, és nem érdemes vele foglalkozni, és most is csak ismételni tudnám magamat. Jake egy idióta, és nem érdemes vele foglalkozni! Ennyi. Hidd el, sokkal jobban fájna, hogyha mondjuk összejött volna veled, és aztán dobna egy ilyen Patty miatt. Inkább örülj, hogy nem volt semmi, és így nem tud még jobban összetörni. Ezt gondolom.
Egyébként meg most jöhetnék ezzel a hülye 'elég nekem a saját problémám' szöveggel, de akkor pont olyan lennék mint Ő, akiről a bejegyzés első három mondatát írtam. xd Segítenék én, ha tudnék, de ezzel nem lehet mit kezdeni. Majd egyszer jön egy normálisabb. Egyszer. Valamikor. Majd mikor nekemis. xd


Az unokaöcsém utál.:"DD Pedig én olyan cuki vagyok vele :(xd

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése