2010. augusztus 20., péntek

Az iszik, aki...

Nos hát boldog államalapítási ünnepet mindenkinek!:"DD

Fél 6ra mentem ki nyugatiba Hanni, Rob és Rylie elé. Útközben bújkáltam az emósok elől...xd
Megérkeztek, aztán megvártuk még Monic-ot és Nate-éket. Ez utóbbiak nem nagyon akartak észrevenni xd Na aztán ők el is mentek Robbal, mi meg ott maradtunk Hanni, Rylie, Monic meg én.:"D Elmentünk összeszeszedni Bonnie-t és Tony-t, aztán mikor ezzel megvoltunk, bementünk a westendbe meg ilyenek, és aztán go oktogon játszó.:D
Vettünk egy üveg bort (mint később kiderült Rylie-nak feltett szándéka volt leitatni,khm,köszixd), meg ilyen hülyeségeket.:'D
Játszón kerestünk egy csövesmentes helyet, és Az iszik aki...-t játszottunk :'DDD

Bonnie: ribanc!
Én: kurva!
Monic: Rylie!

XDDDD

Bonnie: az apám és a legjobb barátnőm szájrapuszizott. Ezt nem akartam megélni.

XDDDD

Ja és Bonnie, Rylie meg én együttest alapítottunk Girl Power néven :$ xD Monic meg táncolt a padon, szerintem az űrből is látták.: $ : D

Monic: úgy érzem, mintha rohadna a szám...
Én: azért, mert Rylie-val smároltál!
Rylie: hát nem is tudom, ki ivott...

puszi XDD

Én: csak annak nincs nete, aki buzi.
Tony: basszus, nekem most pont nincs!!

XDDDD

Na ott elvoltunk, aztán kilenc körül kimentünk villamosmegálló/burgerhez, és vártuk a népeket. Jött Dianne, Nadine, Stevie, Belláék, meg ilyenek.:'D Csinálgattunk képeket, aztán egy csomót vártunk Damonékra, feleslegesen. Legalábbis én. Mennem kellett -_-
Remek volt, mert Rylie-ék eltűntek, és nem is tudtam tőlük elköszönni, na mindegy.

És csak 3 percet késtem itthonról!:o : DD

Szóval. Jóvolt.:"D augusztus 20.a mindig jó.♥


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése