2010. június 15., kedd

suck it!

Ébresztőőő!
Emberek, nőjetek már fel! Mire jó ez?! Mindketten tudjátok, hogy egyedül nem megy. Hogy csak együtt forog a kerék. Akkor most mi ez?!
Rohadtul nem értem, minek kell a felesleges dráma, meg örihari, meg jaj nem szólok hozzád, milyen flegma vagy, nem is érdekellek téma. Ébredjetek fel, és vegyétek már észre: kurvára mindketten tudjátok, hogy úgyis ki fogtok békülni, melyikőtöknek jó ez? Élvezitek, vagy mi van?
Amúgy rohadtul semmi közöm nem lenne hozzá, ha nem lennétek fontosak nekem, de sajnos azok vagytok, úgyhogy viseljétek.
Nem fogom eljátszani újra és újra ugyanazt. Most igenis minden úgy marad, ahogy volt, én pedig szépen kiszállok, oké?
"Egyedül járok köztetek, kik párosan jöttetek."
Nem fogtok az idegeimre menni. : D Ez páros móka nektek, én pedig nem akarok a részese lenni, szóval innentől gecire de felejtsetek el.
Szívesen segítek, ha baj van, de amíg nem rendezitek ezt az egész faszságot, addig rohadtul nem fogok egyikőtökkel sem beszélni. : D meg vagytok fenyegetve, aha.
És most lehet, hogy azt mondjátok, hogy jaj hülye, már megint hisztizik, de gecire örültem volna én, ha valaki hisztizik nekem anno, szóval igazából kuss és figyeljetek! : D
Meg fogjátok beszélni ezt az egész baromságot. Lehetőleg élőben. (Könyörgöm, az msn olyan szánalmas : D ) És minden jó lesz. Sok nyári móka, meg minden. Engem pedig hagytok érvényesülni a nyomorék kis világomban. : D

köszöntemszépen.


csókoloooom.




"Összetartozik-e két ember?
Ezt az összetartozást nem az dönti el, hogy miféle veszedelmes drámákat élnek át, nem is a templomi örök hűség Isten előtt - hanem az, hogy minden viszály ellenére a fejlettebb, érzékenyebb lélek felemeli-e boldogtalan, elvadult társát, avagy az húzza le őt a saját poklának színvonalára.
Ha az utóbbi: azonnal válni kell.
Ha az előbbi: maradni, s vállalni minden keserves áldozatot.
Minden út "erkölcsös", amelyik fölfelé vezet.
S "erkölcstelen", ha a mélységbe visz."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése