2010. június 27., vasárnap

nemhiszemel.

Nem akarom elveszíteni Őt.
Tudom, hogy sokszor olyan, mintha nem szeretném, és, hogy sokat csalódott bennem. Sokat sírt miattam.
De ugyanakkor nagyon szeretem, szinte mindenkinél jobban szeretem, és többre tartom, mint bárki mást.
Nem tehetek róla, hogy nem bírom kimutatni az érzéseimet. Nem tehetek róla, hogy nem vagyok olyan kötődő, olyan ragaszkodó. Hogy kell a magány.
De ha valaha, akárkire is szüksége volt, engem mindig megtalált! Én mindig mellette álltam, és ezen nem szándékozom változtatni.
De ehhez az kell, hogy szüksége is legyen rám. Hogy tudja, rám is támaszkodhat.
Bármikor meglocsolom, hiszen egyetlen, féltett rózsaszálam.

Brooke. [L]





-Te együtt vagy Swaddle-lel?
-Jézusom, nem!
-Akkor csak kavartok?

O.o XDDDD



She's still your life, and it will never change. So why i hate it so much?

Zavaaaar. Még mindig zavar.
Úristen, mennyire önző vagyok! És mégis... nem tudom. Nem sajnálhatom ezt tőle.


hiányzol.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése