2010. június 6., vasárnap

csinálj amit akarsz,pa-pa-partyarc!


Nem tudjuk, milyen volt a Bravo Otto, de nekünk kurvajó esténk volt : DDD

Kb háromnegyed 5-re értem oda Sophie-hoz, néztünk Himym-t, elkészültünk, és fél 8ra ott is voltunk a Westend tetőn. Találkoztunk sok-sok ismivel, és kis keresgélés után meglett Bonnie és Sora is :D
Kis bolyongás meg köszöngetés után úgy döntöttünk, hogy éhesek vagyunk, így lementünk a Westendbe kajálni. Ott összefutottunk Zoey-val ( L ) :)
Aztán még elmentünk fagyizni és Starbucks-ot keresni, ami hozzáteszem zárva volt -_-' : D Jaj, meg összefutottunk azzal a kedves sertéssel, hát csak kicsit röhögtük ki, én meg csak kicsit mutogattam rá két kézzel. :) XDNa de segáz : D kimentünk Nyugatiba, ahol amúgy igencsak rossz előérzetem támadt, később kiderült, hogy helyesen.
Összefutottunk drága osztálytársammal, Dean-nel. -.- xD Meg valami sráccal, akinek mindig elfelejtem a nevét, de asszem amúgy Mike :'D Na mindegy, hát ezt a részét nem részletezném xD józanul nem olyan jó móka, annyit mondok.:'D
De amúgy nagyon vicces volt XD hahaha.Taliztunk Tommyval is, meg ilyen csajokkal : D, vp-ztünk egyet a nyugati előtt [víz helyett bor,mentás dohány(Y) köszi XD], meg röhögtünk azon amit Dean-ék levágtak ott.:'D Enyhén volt szánalmas és vicces XD namindegy, lesz még osztálykirándulás :)) xD
Csinálj amit akarsz pa-pa-partyarc(8)
Can't read my, can't read my, no he can't read my partyaaarc... pa-pa-pa-partyarc pa-pa-partyarc XD(8)
Olyan fél 11 körül léptünk le, Bonnie, Sora, Sophie meg én. Kiköptem a rágóm XD
Ők másfele mentek mint mi, szóval puszipuszi meg minden (K) : D
Sophie-val még beugrottunk egyet palacsintázni Nagyiba, csak úgy spontán XD, aztán egy Himym rész, és szunya :'D enyhén ki voltunk ütve:'D
Aztán ma meg korán keltünk, mert Sophie-nak osztálykirándulás. Szóval felkeltünk, elkészültünk, és én jöttem is haza : DSzóval most itthon vagyok, és nemtom. xD írok : D


ja, ha valaki tudja, írja már majd meg, hogy kik léptek fel, meg kik nyertek, vagy valami xDDD



All summer single, you can't touch wh
at you can see.
Now all summer single, went away, awa
y from me.
All summer single, yes, I don't care you know
I want a good ti
me, for you and me.
All summer single.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése