2010. június 19., szombat

Már nem az ösztön vezérel :)





-Szerda: Darren&Adam&Sophie pipa nálam. Mennyit szarakodtunk vele :'D De végül megoldottuk, és Darren elmosogatott :O XD Aztán Adam-mel go Sophie-ék, Ideglelés 2 (úgyis csak flesseled!), aztán Adam hazament :[ én meg a változatosság kedvéért Sophie-nál aludtam. : D csőő. Csak a szokásos :] ( L )


-Csütörtök: Felkeltünk, Truman show-t néztünk Sophie-val, aztán felhívtam Nillát, hogy gengelünk-e együtt egy kicsit. Hát, hiba volt.:] Átmentünk Sophie-val... A barátság alapja a bizalom? Aha aha... nem kellenek hazug barátok, köszi.
Szerencsére aznap pont eszembe jutott Brooke, meg hogy itt van a városban, és küldtem neki vh-t, majd később hívtam, és mondta, hogy összebalhézott Christine-nel, és nálam aludna. Hát VÉGRE!:D Sophie-val kimentünk érte központba, hazajöttünk, dumáltunk, sétáltunk, fagyiztunk meg minden. :] Este S-nak haza kellett mennie, de Brooke-kal elvoltunk. :] Szeretemlány ( L )

-Péntek: Korán kellett kelni, mert évzáróra mentem.-_-" Brooke addig találkozott a szeretemfiújával, szóval nem unatkozott. Amúgy évzáró remek volt, pff (Y) bizonyítvány ok. Szerintem ilyen szar évem se volt még.-_-
Évzáró után hazamentem, Brooke jött dél körül átöltözni, megbeszéltük, hogy este 8-kor tali Brooh-val, aztán ment is tovább. Legközelebb fél 2 fele jött, megpróbáltunk aludni, hát nem jött össze :'D Jött fél 4 fele Sophie, aztán semmi. Unalom. Beszélgetés. Gép. :'D Brooke beszélt Christine-nel, megbeszélték, hogy taliznak, és átdumálják a dolgokat, ő így már 7-re lelépett, mi meg elkészültünk S-val, és 8-ra utánuk mentünk. Háát... xd A jó hír: Christine és Brooke kibékültek. A rossz: ránk szakadt az ég. :'D Kajak. :'D Először elmentünk mekibe, akkor még minden jó volt. Na jóó, azért... XD Nem volt semmi amit levágtak azok ott :'D mármint Christine és Brooh XD kész. :'DDD Aztán kimentünk Arénához, ahol leültünk a fűre, és akkor kezdett el szakadni.:'D Berohantunk Arénába, körübelül 15 másodpercet voltunk szabadban, amíg futottunk, de így is úgy eláztunk..:'D Christine meg észrevétlenül lelépett, amikor nem figyeltünk XD sunyi!:'D Arénába megszárítottuk magunkat a női mosdóban XD, Brooh hülye volt, mert ki akart rohanni, de nem hagytuk, aztán végül mégis lelépett, mert kellett neki a kulcs, mindegy. :'D Mi még bementünk mekibe, Tesco-baXD, aztán mikor csillapodott az eső, elindultunk haza. (Bazmeg Arénába beesik az eső O_o igényes XD) Egy ponton megakadtunk, mert a bokáig érő víztől nem tudtunk átmenni az úton :'DDD okosak voltak, egyik papucsba, másik topánkába... XD De végülis kiutat találtunk :'D Itthon nem volt semmi, hamar elfáradtunk, szóval alszi.


~ ide nem rakok képet XD~


-Szombat: Kikísértem Brooke-ot a vonathoz. =( Kiscukim. ( L ) remélem minél előbb látlak megint!
Aztán hazajöttem, megünnepeltük tesóm 18.szülinapját:], és ennyi. Elaludtam, elfelejtettem, hogy talizom Hannival, az meg hívott, hogy hol vagyok már XD Gyors elkészültem, aztán mentünk Westendbe. Ott taliztam Jake-kel... Nc.
Kimentünk központba, Hanni ment Holihoz, és ennyi. Jöttem haza. Aztán azóta így semmi.:'D

Bánt ez a Nillás dolog...:/ de mindegy, ez van.



csók.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése