2010. július 11., vasárnap

putjorhendzápindiéééér.

Najó, hát ez nem volt vicces. : D

Minden akkor kezdődött, mikor Bonnie rám írt msn-en, hogy megyek-e pipázni. jólvan mondom. Kimentünk ligetbe, pipultunk, berajultunk a játszótérre, meg ilyenek.(H): D
Aztán hazamentem. Elkezdtem készülődni, és mentem batyira.
Hamarabb értem oda, mint Rose Anne! muhahha.
Na szóval megérkezett, és felhívtuk Ian-t, aki a bulit rendezte, hogy hol vannak. Hévnél, ok.
Szóval taliztunk meg minden, vártunk embereket... jött Lia( L ) meg Lucy, Kathy, ilyenek. Rohadt sokat vártunk amúgy.:"D
Oké, elindultunk, buszon toltuk a viccességeket...:"D
Aztán másik busz megállójában megérkezett Zene is, aki mint tudjuk egy közkedvelt hazai szórakoztató műsorban szerepel (barátokközt,ahaxd) : DDD tökjóarc amúgy.: D♥
namindegy.
Buszon megint csak viccességek..:"D

Zene:-jaj voltam balcsin, és lebarnultam ilyen jó trikó alakban...
Gigi:-a melósok szoktak trikó alakban lebarnulni.
Zene:-jó hát nem akartam mutogatni a lányoknak a görögisten felsőtestemet...

XDDDD

Jó, megérkeztünk. Volt ott egy kutya.

Zene:-sziaaa emlékszel rám? engem szoktál nyalogatni!

XDDDD

Putjorhendzápindiééér (8) hogy tolta már Zene XDDD
meg Rose Anne vagy hússzor leesett a lépcsőn, teli van kék-zöld foltokkal XD

Aztán persze egyből megtaláltuk a pipát..: D no meg a piát.
Bemelegítettünk egy pohár pezsgővel. Aztán koktél. Aztán fütyülős. Aztán a sokadik whiskey, vagy Hubertus után katt.
Snitt.
Következő emlékképem, hogy jön Rose Anne apja, és megyünk haza. Aha, szóval zsírvolt a buli : DDDDD


Mikor reggel felkeltem az volt a vicces, hogy semmit nem éreztem : DDD nem fájt semmim, tök jól voltam, ellenben Rose Anne majdnem elhányta magát, és rohadtszarul volt :"DDD (Y) hát igen, ezt kapta azért, hogy az este kiröhögött egy párszor!XD
Aztán azzal a két rendkívül felemelő ténnyel kellett szembesülnöm még a reggel folyamán, hogy 1.)van egy kurvanagy púp a fejemen (állítólag lefejeltem az ajtótXDDD), és 2.)nincsenek meg a ruháim!
Na mondom miafasz?!
Kérdezem Rose-t mondom, hol vannak a ruháim?
Ja hát az ott maradt, mert lehánytad.
AKURVAANYÁD!!!:D főleg, hogy Bonnie cuccai!
Ja mer' amúgy lezuhanyoztattak és átöltöztettek, oké, nekem ebből minden kimaradt XD(Y) jó. szóval. (amúgy elvileg Ian-nél vannak a ruhák, nyugi Bonnie!:D)
Rose Anne adott ruhát, amiben hazamehetek. Naoké, jól néztem ki:"DD(Y) jövök haza mondom dejó, végre egyedül, szól a telefon. Heila.
-Igen?
-Szia, hol vagy?
-Metrón, miért?
-Mert itt vagyok..
Basszameg tényleeeeeg! ma jön Heila. Kurvajó XD Gyorsan elmagyaráztam neki hova jöjjön, de eltalált hozzám, szóval jó. Itt volt egy darabig, aztán úgy döntöttem, hogy meghalok, és elment XD
És most skins-t nézek, és öö így ennyi.


Azért zsírvoltabuli: DDD már amennyire emlékszem belőle XDD
putjorhendzápindiééér♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése