2010. július 18., vasárnap

London Bridge

Hát úgy volt, hogy tegnap este Hanni nálam aludt.:'D Vicces volt, mert nem tudtuk megnézni a Kedvencek temetőjét (eljöttünk érted Cage és éééén!), és szegény Zach-et fárasztottuk, bár tőlem már úgyis megszokta, tehát mindegy :DD Pipáztunk meg ilyenek, beszélgettünk, aztán alszi.
Reggel hajnalok hajnalán, nyolc órakkor keltünk, mert mentünk ki Kyle elé a reptérre, hát komolyan kínzás! Hanni hatezer évig tökölt a fürdőben, és nekem maradt NEGYED, jól hallottátok, NEGYED órám elkészülni. Hát mondom ez fantasztikus. Szerencsére pont elkészültem, de mint kiderült felesleges volt a sietség...
Mikor odaértünk még senki nem volt ott, tehát leültünk nyugati lépcsőre. Ülünk nagy békésen, egyszer csak hallom, hogy "Na sziasztok népek!" Roooooooooooob!♥♥♥♥♥
Úristenem, hát én úgy megöleltem, hogy szerintem az már illegális!! Jézusom, aaannyira hiányzott! ♥ :"33 így majdnem fél év után :'] istenemááá ♥
Aztán kiderült, hogy egy vonattal megyünk, mert ő ment haza Debrecenbe. Oké, Bonnie sehol. Hát én már nagyon ott voltam, hogy felszállok nélküle, mikor hívta Hannit, és láttuk, hogy sprintel felénk :'D Épp felesett. Jólvan. xD
Jött a kaller, Hanni gyorsan elbújt... xd Mi meg közben beszélgettünk Robbal meg ilyenek. Lassan megérkeztünk a reptérre, Robot jól megölelgettem búcsúzólag (ki tudja mikor látom megint!o: ♥♥), aztán leszálltunk, és ütköztünk Judy-val.Vele kiegészülve mentünk be a reptérre, ahol felfedeztünk Bonnie-val egy Taylor-os könyvet *__* XD
Oké, leültünk... látjuk, 11:35-re van kiírva a londoni gép. Kedves Kyle londoni időt mondott. XD puszi ♥
Mikor láttuk, hogy landolt a gép, felpattantunk, és a kijárattól olyan másfél méterre visítoztunk meg beszélgettünk. Jöttek az emberek (Oké,azon az ajtón nem emberek jönnek kiXDDDD), és természetesen Kyle egy évig tökölt, hát nem is ő lett volna XDDe mikor megláttuk Bonnie-val szabályosan a nyakába ugrottunk! ♥♥♥ majd megfojtottuk szegény gyereket : D jézusom, hogy hiányzott ő is! ♥ Ma csupa olyan emberrel taliztam, akit nem láttam ezer éve!:D
Na Kyle ott ámuldozott, hogy jaj végre magyar dolgok, mi meg ámuldoztunk, hogy jaj végre Kyle, aztán elindultunk Brian-hez. Kyle le akarta inteni a buszt XD
Oké, elbuszoztunk-metróztunk Brian-hez, ott én elővettem a szigorú ügyvéd oldalamat, és meggyőztem Brian-t bizonyos dolgokról XD
Eztán Kyle-ék kitalálták, hogy éhesek, tehát ők mentek nyugatiba, én meg haza :D
Hazajöttem, és ennyi.:D
Szerdán Bonniebelle móka ;DD♥


aj istenem annyira hiányoztatok nyuszik ♥♥ úúúgy szeretlek titeket R&K :") ♥♥



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése