2010. július 2., péntek

eclipse.

Tegnapelőtt délelőtt 10kor kellett volna találkoznom Daisy-vel, de csak olyan negyed 11 lett belőle, mert még kimostam a pipát, meg egyéb ilyen dolgok kötöttek le. : D vicces amúgy, mert ha időben elindulok, lazán benne vagyok egy combino balesetben :'D(Y)
ok, na szóval találkoztam Daisy-vel, elmentünk nyugatiba dohányt venni, közben kinéztünk magunknak ilyen szexi bolerókat, meg egyéb igényességeket, amik a nyugati aluljáróban fellelhetőek xD
Eladó meg:
-faszén?
-faszte.
haha.

Aztán elmentünk Daisy-hez, filmeztünk, pipáztunk, és negyed háromkor közölte velem Bonnie, hogy amúgy 3-kor tali westendben és nem fél négykor.:'D aha köszi.
Lazák voltunk Daisy-vel:
Mester utca->Blaha: kb 10 perc
Blaha->otthon: 12 perc
Otthon töltött idő: 5 perc
Otthon->westend: 10 perc
Szóval egy röpke 37 perc alatt elintéztünk mindent, ami pedig rohadt nagy szó kérlek. xD
Oké, odértünk, már ott volt Bonnie, Caleb és Melanie is, szóval jó.:D
Caleb-ék még kimentek cigizni, én meg löktem ott a pihentagyú okosságaimat Bonnie-nak, nem akadt ki tőlem, áá xd
Aztán elmentünk megvettük a jegyeket, amiket Bonnie már előbb lefoglalt, úgy éreztük magunkat mint egy anti fitness club koncerten, vettünk enni meg ilyenek, és végül bementünk, és kezdődött a fiiiilm.:D
Kurvajó emberek ( L ) :D fú mennyit vernyogtunk ott Jasperre meg Jacob-ra. xD anyád : D ( L ) aaa. nagyonjóvolt.:D
Aztán kb sprinteltünk ki a teremből, mert minket tuti meglincseltek volna ott azért amit levágtunk a film alatt xD
Egyik nagyi még az előzetesben:
-Fent vagyok a Facebook-on, meg a Twitteren is!
xdd

Naoké. Film után hazajöttem, aztán ennyi XD
Ma meg jön Hanni, és megint megnézzük az Eclipse-et, haha xd
Jóóólesz.: D ( L )

na megyek készülődni, pusz xd





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése