2010. május 2., vasárnap

Sokminden.

Oké, most már minden rendben.:} Sajnálom, Rosie. Szeretlek. ( L )






A mai napom egyébként meglehetősen eseménytelenül telt. Fél egy körül keltem, és természetesen levágódtam a gép elé, ahol -mily szokatlan- semmi sem volt.
Várom, hogy Bonnie átküldje a videónkat, amit egyébként itt úgysem tudok megnézni, de mindegy. : D
Bájos lett mindenbizonnyal.

Nem tudom egyébként, most megint minden olyan fura. Talán csak az, hogy közeledik... már csak 4 hónap. És nem bánnám, most egyáltalán nem. Múltkor más volt, akkor nem akartam, mert ide kötött Ő. Az én féltett kincsem, a legjobb barátom.:) Aki mára már nem egyetlen, csak egy a sok közül.
Már nem hiányozna elviselhetetlenül, ahogy senki sem. Nem lenne jó - de kibírnám. És élvezném. Vágyom rá.
Mindegy, ezt most úgysem érti, csak Rose Anne.:) I keep you my dirty little secret, don't tell anyone or you'll be just another regret.
Igen, egyébként szerintem is elég elkeserítő, hogy több mindent merek lassan elmondani RA-nek mint Nillának.: ) És nem azért, mert nem bízom meg benne... vagyis de, azért is egy bizonyos szinten... de nem akarok ekkora terhet helyezni rá. Tudom, hogy nem lenne jó neki ha tudná.
Rose Anne kibírja, ő tök más... talán meg sem érinti annyira.:} De Nills...

Na mindegy, tudom, hogy úgysem fog ez sem sokáig titokban maradni, holott még csak RA tudja, de ez a mi sulink, itt minden kiderül, szóval amen. : D Nem is tudom, mit várok még..:)




Baromira hiányzol R! Már lassan 3 hónapja.:(
Szükségem van rád! Mindenkinél jobban...






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése