2010. május 25., kedd

Erdély.:'D

Tegnap hazatértünk Erdélyből.:"D
Amúgy rohadt jó volt *_*

Szerdán éjfélkor indultunk batyiról,és kb az egész utat végig aludtam a dedalonnak köszönhetően :'D fáztam. csodás volt.:'D
Aztán megérkeztünk, voltunk Korondon meg tök sok helyen, megmásztuk a Székelykövet, illetve hát én majdnem:$xd, ahol az egyik lány lábára rágurult valami szikla.:/ aú.
Bevittük kórházba meg minden, és szegény egész héten sántikálva közlekedett. (Y) De becsületére legyen mondva, ugyanúgy ott volt mindenhol, nem húzta ki magát semmi alól, és még a búcsúba is (f)eljött.:"D Ami egyébként tök szép volt!
Az volt a legjobb, mikor a magyar himnusz alatt eleredt az eső, és a végére elállt.:) Szép volt nagyon.
Carmennel és Sophie-val aztán valahogy lebukdácsoltunk a hegyről, és, most figyeljetek, nem estem el! Ami pedig tőlem igencsak nagy szó:"DD
Aznap este egy suliban aludtunk, amit egyébként nem jellemeznék, mármint az alvási állapotot XD, és kimehettünk este a városba.:) jesszus mennyit hülyültünk xD Na meg Sophie-val eltévedtünk, nem is mi lennénk amúgy :'D
Az alvás kényelmetlen volt és sz*r, de kibírtunk :'D viszont a fürdés... úristen, annál igénytelenebbet én még nem láttam! Borzalmas volt : S
Na mindegy.
Az utolsó nap volt a legjobb:"D
Kalotaszentkirályon voltunk, és falusi gazsáknál aludtunk... hát én még úgy nem örültem ágynak!:'D Nagyon szép volt a hely, és jó volt a kaja ;D : DDD
Na meg este Meliékkel egy kis brandy : $$ XDD hahaha :D a továbbiakat nem részletezném xD
Kár, hogy hazajöttünk : ( Maradtam volna még, komolyan:"D
Felejthetetlen emlékekkel lettünk gazdagabbak, és még most is szakadok, ha visszagondolok néhány poénra xD köszi Viccesgyerek, és mindenki!:'D

1.)"Íme a falu büszkesége, a betonozott járda!"
2.)"Elnézést tanárúr, de ez undorító!!"
3.)"Elfogult osztályzási rendszer!!"
4.)"Banyek, de elfogadtam volna énis azt a két szelet kalácsot..."
5.)"Molesztáljuk a kiscsibéket!"
6.)"Óóóó, sánzelizééé..."
7.)Pedómaciii! Meghalok a csókjaidért!
8.)Detmeeen!
9.)Just in Bieber, Dead alone!
10.)Leleplező bestseller: Bieberődések.

xDD kész, köszönöm Erdély! XD meg ekágé ( L ) jaés Növényem ( L ) xD










NILLA AMANDA KEYL! IMÁDLAAAAAAAAAK! ( LLLLL ) akkoris.:$$

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése