2010. május 11., kedd

Pathetic.

Sophie ne tedeld fel ;)(Y)


Grat Aaron&Adam, és fiúk :] ügyesek voltatok ( L ) május 28 ;)



No és akkor:

Szerény véleményem szerint rohadtul hagyjon mostanság békén mindenki, mert nem vagyok valami jó passzban, és nem leszek olyan kedves és türelmes mint általában, haha. :]
Számomra érthetetlen, hogy egyes emberek ilyen idősen hogy tudnak még mindig ilyen gyerekesek lenni! Komolyan mondom, már rendesen én érzem magamat gáznak, hogy nem vegyülök ezekkel. :'D Bár mondjuk igazság szerint én is vagyok a gáz, mert valaha még megtettem, amit most már hozzáteszem szívesen letagadnék :'D Szánalmas.;)
Utálom ami ebben az iskolában, ebben a közösségben folyik, és ez általánosan igaz mindenre is: állandóan mindenki pletykál, a kétszínűség meg a kavarás megy, soha senki nem egyenes a másikkal, és egyes emberek olyan képmutatóak, hogy néha már én szégyellem magamat helyettük.;) Ha két megbízható embert tudok mondani a környezetemből, akkor már azt kell mondjam, hogy csoda történt.: D
Egyébként pedig mindenki áttapos a másikon, és senkit nem érdekel, hogy kivel mi történik. Csakis mindig magukkal törődnek! Mert persze jó, én se csaptam fel Teréz Anyának, nem foglalkozom sokat másokkal, de szerintem azért megteszem ami tőlem telik, és ez másoktól is elvárható kéne legyen.
De lényegtelen mondom, ezen úgysem fogok tudni változtatni, és ezért csak azt szeretném, ha engem kihagynátok ezekből az undorító játszmákból, és szép csendben elfelejtenétek.:D


köszönteeem.




~amy.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése