2010. szeptember 18., szombat

walking on air

Szóóval.:D
Tegnapi nap:'D
Reggel felkeltem, elmentem suliba blabla, nem volt semmi, 7.órában végzősök keringőztek, beszélgettem Nick-kel, kaptam tőle egy tollat, és ennyi. xd
Hazajöttem, aludtam, és arra keltem, hogy Aaronék dobosa szólongat, hogy jóreggelt szerelmem xD anyád.:D
7-re jött Hanni & Bonnie, és mentünk Dürerbe Rockshow-ra!:D
Egyből megtaláltuk Mike-ékat, és velük voltunk a koncert kezdetéig. Érdekes, barátkozós hangulatom volt!^o) :D
Koncert kurvajóvolt természetesen, mint mindig, bár mondjuk a hörgősből kicsit visszavehettek volna, főleg így a hangfal mellett... xd
Minden, minden megváltozott...(8)

Koncert után Bonnie elment, mi meg buszban toltuk (H) James szerint olyan vagyok mint a tenger^o) hullámzok XD
Sissy.... XD
Ha ezt a tanárúr látná..:'DDDD
Elvoltunk ja.:D
Fél 11 fele elindultunk haza, itthon voltunk, beszélgettünk, semmi extra, aztán alszi.

Reggel arra keltem, hogy Sissy telefonál az anyukájával kínaiul, és valami t betűs szót ismételgetett, ami, mint később kiderült, azt jelentette, hogy jó. xd
Hanni még tök sokáig aludt, mi Sissy-vel beszélgettünk meg ettünk, aztán felkelt Hanni is, elkészültünk, és mentünk borárosra talizni Timmel és Pollyval.
Mindketten késtek -_- :D
Borárosról mentünk westibe kajálni, aztán kiültünk Oktogon játszóra iszogatni :'D Hát.. elbeszélgettünk... xd
-Ki?
-Ki.
-Ki.

-Vajon mi lehet a neve, basszus?
-Ödön.
-Alajos.
-Béla.
-Normális neve van!
-Mc?
-Donald?
-Burger?
-King?
-Kentucky?
-Fry?
-Chicken?

Sajnos nem jöttünk rá:(:D

Meg Sissy ott maradt nyugatinál, felhívom...

-Na akkor jössz?
-Nem hiszem...
-Nálad van Polly bora!
-Akkor megyek.

xD


Najó oké, elvoltunk, szegény Polly-t baszogattuk... xd Meg fény derült egy csomó mocskos kis titokra :o :D
6 fele elindultunk Polly-val, többiek maradtak.
Kiderült, hogy a trolli nem áll meg ott most, ahol leszálltam, úgyhogy sétálhattam -_- köszi:'D

Na aztán most itthon vagyok, néztem Tree Hill-t, és 11 fele megyek Bonnie-ékhoz:"D


Csók.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése