2010. szeptember 6., hétfő

~ trallalala. fuckit.

Utálom a hétfőket. Valami kicseszett nehéz nap.
Alapból az, hogy matekkal kezdünk. MATEKKAL! Borzalom. :D Ráadásul ma elcsesztem a házim Adam miatt! *sértődöttfeej:D*
Aztán föci. Jó mondjuk, az jó volt.:'D Ezt az új tanárt csípem. Szerdán röpdoli?! Boooocs.
Fizika. Megfogadtam, hogy idén minden órán figyelek, de ezen isten biza, majdnem elaludtam:"DD
Tesi. Hahahaha. Rose Anne-nel átöltöztünk feleslegesen, mert a kedves tanárnő nem volt a mai nap folyamán:'DD Bájos. A-sok termében voltunk, Juliettékkel beszélgettünk ;D
Kémia? Nemvoltrossz.:D Bár túl érdek feszítőnek sem mondanám xd Nem! De! Nem! De! Nem! De! Kabbe Nate, akkorsem!:DD♥
Nagyszünetben kisebb szakadás Rose Anne-nel XD Ezek hülyééék neee :D Azt hittem, kiszakad a gerincem xd
Magyar. Forma. (H) Reneé háziján ismét szakadás :D(y)
Angol. Maradtam haladóbaan ( H ) Semmi amúgy.:D
És végre végeee.
Aha, ez így nem hangzik vészesnek. Most még annyira nem is az. De majd később. Húhaaa.: D

Órák után Daisyyy ( L ) bolond!
Nilla feljött, megcsináltuk a matekházit xd, aztán mentünk hozzá, és ellevések!:D Ja, és előtte összefutottunk kedves bátyámmal, Aaron-nal is..:D kannásbor suli előtt? simaa. (H)


Aztán most várom, hogy hívjon Nills...

BROOKE HIÁNYZOL ( L)



ennyi.:$

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése