2010. április 27., kedd

Negyvenöt perc

6x45

Sok mindenre lehet képes negyvenöt perc. Gondoljunk csak bele: negyvenöt perc egy tanóra. Negyvenöt röpke perc alatt megtanulsz egy egész anyagot - hát mi mindenre lehet még képes ez a bizonyos idő?
Erre kaptam választ a mai napon.
Negyvenöt perc alatt megtanulhatod, mi az a fénytörés, számtani sorozat vagy lineáris függvény... megtanulhatsz elemezni egy verset, kötelet mászni, esetleg, hogy hol van Ázsia...
De negyvenöt perc sokkal-sokkal több mindenre elég még. Megtanulhatod, mi az a szeretet.

Kiborító, undok, és állandóan kritizál: 'Mi ez a kontár munkaaa?! Nem jóó!' Borzalmas.
Ugyanakkor mégis megláthatom benne azt, amit szeretek. Szeretem látni, ahogy fokozatosan megnyílik. Kicsit mindig közelebb ülök, hogy szüksége legyen rám.:) Mert látom a lelkét, és az igazság ott rejtőzik a szemeiben...
Szeretek vele beszélgetni. Értelmes, és megért engem. Szeretem, ahogy megtöri a jegemet.

Tény, hogy soha, soha, soha nem sepernék fel nála!:'D De akkor is... :)
Szeretem vele azokat a pillanatokat, amikor láttatni enged magából, és amikor megérthetem. Mert megértem. Tisztelem. És adni akarok neki valamit abból, amit talán én tudok.:)

Hatszor negyvenöt perc alatt rájöttem, hogy nem mindig a tökéletes barát a legjobb barát. Mert lehet, hogy nem tetszik neki, ahogy seprek, de tudja, hogy mégsem egy vagyok a sok közül.:) És tudom, hogy ő sem az. Különleges nekem, és én is különleges akarok lenni neki.

Csak mert ez egy ilyen elvont világ. :)



"Gondolkodtál már azon, meddig tart, hogy változtass az életeden? Mennyi idő kellene hozzá? 4 év, mint a gimi? Egy év? Egy nyolc hetes rock turné? Megváltozhat az életed egy hónap, egy hét, vagy egyetlen nap alatt? Egyfolytában igyekszünk felnőni, hogy továbbléphessünk, előre. De mikor fiatal az ember, egy óra mindent megváltoztathat."


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése