2010. április 25., vasárnap

Koneko-Dei

Mindig jó érzés viszont látni egy régi barátot. Most is az volt.
Persze az utolsó pillanatban szólt, és kb. egy éve nem beszéltünk előtte, de örültem, hogy szólt. Meg sem lepődtem igazán: ez Heila.:D
Szombat este városban találkoztunk. Heila előtte anime conon volt, szóval csak elszállásolni kellett.
Vicces volt, Beyond Birthday-nek öltözött, és én megállapítottam, hogy összement! Már alacsonyabb nálam. Ami pedig nagy szó!:D
Hazafelé beszélgettünk sok mindenről, féltünk az ellenőröktől, de pont jött a busz, szóval hazaértünk épségben.:D
Itthon kaptam tőle HK-s cukrot, aminek következtében túl sok IMUlgáló szert vittem be.:S xd
Camoztunk emberekkel, vp-ztünk, vagyis csak akartunk... rajzolt nekem, jó volt.
Aztán olyan hajnal 3 fele vonultunk el aludni, tudván, hogy másnap reggel 9-kor kelés. Kellemes volt: mintha egy percet sem aludtam volna.
Hei berontott, és lekapta rólam a takarót.:D köszii! ^.^
Beöltözött Narunak, én meg hónom alá csaptam Dei-t, és nyomás!:D
Az új divat: járkálj Dei-vel és almával a városban hajnali 10-kor. Legjobb.(Y): D

Elengedtük a villamost, beszóltak Heilának, csúnyán nézett ránk a villamosvezető néni, de legalább felszállt három "fajtánkbelixd", és így nem tévedtünk el!:D
Megérkeztünk, taliztunk emberkékkel, aztán beöltöztem Nekomimi-nek, és bementünk (köszi Hei<3).
Odabent néztük az Eurocon-t, és láttuk a kedvenc lolcsibarcsinkat, Lyl-t, vagy nevezhetném inkább Yume-nak is. Természetesen nem köszönt, holott telibe a pofámba bámult. Hát persze. (Y)
A lényeg, hogy vannak még bunkó emberek.:) Na mindegy, azért valahogy túltettem magam rajta.xd
Aztán Heila kicsit rosszullett (én mindig mondtam, hogy jobb kint mint bent!), üldözött a transzi, meg ilyesmik.
Láttuk Miu-ékat is, Heiláék fotózkodtak, én meg fél 4 fele leléptem.
Mentem okosodni, aztán haza. [Természetesen nekomimi jelmezben..XD]

Most hagy ne mondjam, mit néz apu...:D

Koneko-Dei.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése