2012. február 27., hétfő

Buták vagytok.

Magányos köröket róttam az utcákon, felkerestem minden régi helyet. És mosolyogtam. Csak mosolyogtam, mert itt ejtettem hamis könnyeket, itt meg nevettem hazugan, és itt pedig elhitettem az egész világgal, hogy a csókok, amiket adok, nem csak kósza viccek.
És rám néztek az emberek, elnézően pillantottak rám, mert senki sem tudta, senki sem sejtette, hogy minden naiv külső mögött megbújik maga az ördög. Az emberi butaság határtalan. Hogy hihetik, hogy nem vagyok szívtelen? Hogy gondolhatják, hogy bármelyiktek fontos volt nekem? Mind azt gondolják, megkaptak, de valójában én kaptalak meg titeket, és most már a markomban vagytok. Mert buták vagytok, végtelenül.
Semelyikőtök nem nézett a szemembe úgy igazán, semelyikőtök nem látta a mosolygó felszín alatt, hogy több, ami megbújik, mint amit megmutatok. Olcsónak mondotok, de valójában ti vagytok azok, akikért küzdeni sem érdemes.
Okosabbnak hittétek magatokat, és lám, most mégis ki nevet a végén? Nem azt mondom, ügyesek voltatok. Vagyis voltak ügyesek közöttetek, akik majdnem megtévesztettek. De ez is kevés volt, félszeg próbálkozás. Emberek! Hamarabb kell ehhez felkelni. Lényegesen hamarabb. Mert elmondtam nektek fontosnak tűnő dolgokat, megosztottam veletek az életem egy szeletét, de valójában semmit nem tudtok arról, ami lényeges. Azért, mert ajkam az ajkadhoz ért, még nem ismersz, és a szándékaimról még annyit sem tudsz. Azt hiszitek, mikor belementem ezekbe a nevetséges macska-egér játékokba nem tudtam jó előre, mi lesz a vége? Hogy ne tudtam volna! Lerí rólatok, hogy gerinc nélkül születtetek, és ha egy pillanatig reménykedtem is benne, hogy te majd most más leszel, hamar kiderült, hogy esély nincs rá. És elhihetitek, nem rázott meg a dolog.
Semmit nem vesztettem veletek, ha meg mégis, az sem a ti csodás személyetek varázsa.
Nem vagyok rossz ember, vagy teljesen érzéketlen. Tudok szeretni, de fel vagyok vértezve majd hogy nem minden ellen.
Akarj átverni. Akarj kihasználni. De soha, soha ne akarj hülyére venni, mert az az egy olyan dolog, ami ha megfeszülsz sem fog sikerülni. Minden kiderül, srácok. És nem csak előttem, de a többi lány előtt is.
Good luck!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése